
Перерости тимбілдинг: як корпоративне волонтерство може приносити користь громадам та бізнесу.
Павло Мороз, директор Департаменту корпоративної соціальної відповідальності компанії МХП, розповів про кейс, коли класичний тимбілдинг вийшов за рамки звичайних толок і прибирання й став масштабним проєктом, під час якого вдалося налагодити взаємозв‘язок бізнесу і громади.
Щотижневе прибирання території навколо місцевої школи чи провести суботній ранок разом з колегами, впорядковуючи берег річки — в Україні є унікальні традиції, знайомі з дитинства кожному з нас. Мова йде про толоки — масштабне прибирання (у більшості випадків), задля якого об’єднуються волонтери, соціально активні люди та відповідальний бізнес.
У глобальному вимірі це явище відзначається як Всесвітній день прибирання World Cleanup Day. Щорічно у третю суботу вересня громадські організації у всьому світі виходять на масштабну толоку у своєму регіоні: очищують парки, сквери, ліси, прибережні та інші території.
Утім, наразі в Україні громади об’єднуються, аби відновити територію після численних російських обстрілів і заново відбудувати зруйноване. До таких толок доєднується і соціально відповідальний бізнес. Як корпоративне волонтерство стало частиною роботи компанії та лише посилює взаємозв‘язок бізнесу і громади — далі у матеріалі Sostav.ua.